Mapas en diàleg: seminari-diàleg amb Rolf Abderhalden i José Antonio Sánchez

La xerrada Mapas en diàleg, amb el teòric José Antonio Sánchez i amb el cofundador de Mapa Teatro Rolf Abderhalden, estarà moderada per la investigadora Daniela Palmeri.

Dimarts 14 de març, 2023. 16h
Auditori de l’Institut del Teatre. Barcelona.

Mapa Teatro és un laboratori de creació transdisciplinària, fundat el 1983 pels germans Heidi i Rolf Abderhalden, artistes visuals i escènics colombians, pioners de les arts vives a Amèrica Llatina.

José Antonio Sánchez és professor a la Facultat de Belles Arts de Conca (UCLM), investigador i autor prolífic d’assajos sobre arts escèniques des d’una perspectiva política i ètica.

A la xerrada, Daniela Palmeri, professora Institut del teatre i professora associada UAB, llançarà unes qüestions neuràlgiques a Mapa Teatro i a José Antonio Sánchez sobre teatralitat, hibridacions artístiques i ètica/política de la re-presentació.

El seminari-diàleg està organitzat per l’Institut del Teatre, dins el MUET (Màster Universitari en Estudis Teatrals), amb la col·laboració del Doctorat en Llengua i Literatura Catalans i Estudis Teatrals i del Centre de Recerca d’Arts Escèniques CRAE de la UAB.