Les lectures dels TFM del MUET tindran lloc els dies 2 i 3 de setembre de 2021 en format virtual.
DIJOUS, 2 DE SETEMBRE
HORARI |
TÍTOL, AUTOR I TUTOR |
TRIBUNAL |
9.00 h. |
El teatre en horari lectiu a les escoles. L’art per fer un món millor, de Thaís Campamà Sanz / Carles Batlle |
P: Francesc Cortès |
9.00 h. |
Recursos del teatre còmic en programes de TV de crònica rosa en contrapartida amb el vincle d’altres arts en el teatre de la comèdia. Els casos de Mediaset i Tricicle, de Janet Capdevila / Beth Escudé |
P: Núria Santamaria |
11.00 h. |
Animal tristesa negre. Anja Hilling. L’animal tràgic segueix bategant?, de Jordi Cardoner Lozano / Carles Batlle |
P: Daniela Palmeri |
11.00 h. |
El impulso creativo en Terezin. Alegoría, ironía y metáforas (Kurt Gerron vs. Hans Krása), d’Emiliano Carilla / Jordi Jané |
P: Rossend Arqués |
13.00 h. |
Liminaritat i dislocació en el dispositiu poètic de Maria Sevilla al festival Poetry Africa 2020, de Roser Casamayor de Bolòs / Núria Santamaria |
P: Jordi Jané |
13.00 h. |
De la autoficción teatral a la teatralidad de la vida: trasvase del decálogo de autoficción de Sergio Blanco a la red social Instagram, de Melanie Catan / Miquel M. Gibert |
P: Anna Solanilla |
15.00 h. |
Entre el cuerpo y el texto: ‘May B’ de Maguy Marin y Samuel Beckett, de Marta Crespo Campos / Lluís Masgrau |
P: Núria Santamaria |
15.00 h. |
Teatro musical brasileño: una historia de rituales antropofágicos, d’Henrique Barbosa Curado Filho / Beth Escudé |
P: Ester Vendrell |
17.00 h. |
Da Pirandello a Ronconi: analisi di ‘Sei personaggi in cerca d’autore’, de Laura Deiana / Daniela Palmeri |
P: Rossend Arqués |
17.00 h. |
La mujer en las obras solariegas cubanas. Arquetipos femeninos dramáticos desde cinco obras cubanas contemporáneas, de Meritxell Díaz Sànchez / Francesc Foguet |
P: Enric Gallén |
DIVENDRES, 3 DE SETEMBRE
HORARI |
TÍTOL, AUTOR I TUTOR |
tribunal |
9.00 h. |
El cuerpo excéntrico. Un estudio sobre la capacidad de transgresión del títere en el marco de la Casa-taller de marionetas de Pepe Otal, de Mikel Fernandino Hernández / Roberto Fratini |
P: Lluís Masgrau |
11.00 h. |
El Teatre de l’Oprimit d’Augusto Boal i la seva relació amb el feminisme a partir de la companyia Averlasailas, d’Alba Flor Salas / Antoni Ramon Graells |
P: Rossend Arqués |
11.00 h. |
Aproximaciones de la compañía Cirk La Putyka a la dramaturgia circense a través del anàlisis de los espectáculos ‘Late Night Show-Ladies night y Honey, d’Adela Horňanská / Mercè Saumell |
P: Anna Solanilla |
13.00 h. |
Para una teoría de la adaptación en el ámbito teatral. Estudio de tres obras narrativas llevadas a escena durante la temporada 2020-2021 en Barcelona, d’Amélie Jacquet / Mercè Saumell |
P: Rossend Arqués |
13.00 h. |
Adrià Gual i el teatre líric català. La temporada 1905-1906 de Visions Musicals als Espectacles-Audicions Graner, de José Miguel Pérez Aparicio / Francesc Cortès i Mir |
P: Enric Gallén |
15.00 h. |
Guerra, memoria y dramaturgia. ‘Madre Coraje y sus hijos’ en el teatro colombiano, de Sirey Zabeth Rojas Herrera / Francesc Foguet |
P: Enric Gallén |
15.00 h. |
L’atenció somàtica en la construcció de la presència escènica, aproximació pràctica, de Xavier Sisquella / Ester Vendrell |
P: Lluís Masgrau |
17.00 h. |
Ambigú. Vídeo revista de teatro. Pescant al fons documental d’arts escèniques de Benecé Produccions, de Maria Zaragoza i Lahoz / Núria Llorens |
P: Núria Santamaria |
19.00 h. |
El rostre de Yourcenar i la reivindicació de Roig. Comparativa del tractament del mite d’Electra per Marguerite Yourcenar i Montserrat Roig, de Marta Santisteban Viaplana / Enric Gallén |
P: Núria Santamaria |
19.00 h. |
Activismo decolonial en las artes escénicas: surgimiento, desarrollo y perennidad. El caso de Tinta Negra, d’Adeline Flaun / Roberto Fratini |
P: Jordi Jané |