Les lectures dels TFM del MUET tindran lloc el dia 2 de setembre de 2022 en format presencial i, en algun cas excepcional, virtual.
Divendres, 2 de setembre de 2022, Aules 208 i 209 de la Facultat de Filosofia i Lletres de la UAB
Horari i aula | Autor/a i títol | tribunal |
10.00 aula 208 |
Balart Rovira, Georgina, Impacte de la tècnica del wiewpoints en l’etapa d’investigació experimental dins dels processos de creació col·lectiva, aproximació pràctica | P: Beth Escudé S: Roberto Fratini V: Christine W. Schmutz |
10.00 h. aula 209 |
Bové Argelich, Esther, La confrontació metodològica del treball de la veu en el context del teatre postdramàtic. Primera aproximació a unes noves eines per a la veu emancipada | P: Mercè Saumell S: Lluís Masgrau V: Ester Vendrell |
11.00 h aula 208 |
Mosquera, Eddy Janeth, Mina-Woyzeck y Bororó: rasgos del teatro popular identificador en la escena afrocolombiana | P: Jordi Jané S: Daniela Palmeri V: Núria Santamaria |
11.00 h aula 209 |
Font Mir, Antoni, ’Pel teu amor’: l’empremta del teatre líric català | P: Carles Batlle S: Antoni Ramon V: Francesc Cortès |
12.00 h aula 208 |
Candia Flores, Lorena, La vía del canto en el arte como representación y el arte como vehículo: estudio evolutivo del enfoque y la técnica | P: Ester Vendrell S: Mercè Saumell V: Lluís Masgrau |
12.00 h aula 209 |
Castillejo Cabeza, Marcel, Com el teatre juga amb la idea de pandèmia. El cas de les obres d’Eugène Ionesco | P: Rossend Arqués S: Núria Santamaria V: Anna Solanilla |
13.00 h aula 208 |
Löffler, Péter, Conflictos internos, traumas y aislamientos en las monodrama óperas, ‘Andrómeda encadenada’, de Agustí Charles | P: Christine W. Schmutz S: Roberto Fratini V: Francesc Cortès |
13.00 h aula 209 |
Segurado Mendez, Adriana, ¿Es posible la creación escénica decolonial en Europa? El panorama teatral catalán como ejemplo | P: Anna Solanilla S: Anna Corral V: Jordi Jané |
14.00 h aula 208 |
Roig Vallejo, Teresa, Investigació sobre l’aplicació de les Constel·lacions Familiars de Bert Hellinger als personatges de William Shakespeare | P: Ester Vendrell S: Christine W. Schmutz V: Beth Escudé |
14.00 h aula 209 |
Martín López, Alba, ‘Final de partida’, entre l’execució i la lectura. La posada en escena i la crítica a Catalunya | P: Núria Santamaria S: Carles Batlle V: Anna Corral |
17.00 h virtual |
Apú Hidalgo, María Guadalupe Cartografía sobre la producción teatral en Costa Rica durante el 2021 | P: Núria Llorens S: Rossend Arqués V: Antoni Ramon |
Lectura extraordinària, 14 de juliol
Horari i aula | Autor/a i títol | tribunal |
11.00 h aula 204 |
Hernández Fernández, Lucía, La compañía A Panadaría y su apuesta por un teatro lésbico | P: Jordi Jané S: Daniela Palmeri V: Francesc Foguet |
P: presidència. S: secretaria. V: vocalia.
Procediment
- Les sessions de defensa pública dels TFM seran presencials, excepte en un cas que serà virtual (via Teams).
- El protocol de la presentació mantindrà la temporalització establerta en la guia docent, és a dir:
– 15 minuts d’exposició per a l’autor/a del TFM, en què només ha d’exposar les conclusions i els punts forts i febles del treball;
– 30 minuts per als membres del tribunal (10 minuts per a cadascun);
– 15 minuts de debat/rèplica/deliberació.
La qualificació final no es notificarà fins a l’enviament de l’acta de la sessió (vegeu el punt 3). La matrícula d’honor queda reservada per a l’estudiant que tingui millor nota i millor expedient del màster.
- Un cop consensuada la qualificació amb la resta de membres del tribunal, el president o la presidenta del tribunal del TFM es responsabilitzarà d’enviar l’acta en pdf, el mateix dia 2 de setembre, convenientment emplenada i signada, a l’estudiant avaluat i al coordinador del mòdul (francesc.foguet@uab.cat), amb còpia a la secretaria del Departament de Filologia Catalana (d.fil.catalana@uab.cat).