Les lectures dels TFM del MUET tindran lloc el dilluns, 14 de juliol de 2025 a les aules 201, 202 i 206 de la Facultat de Filosofia i Lletres de la UAB.
AULA 201
Hores | Noms | TFM | Tribunals |
9.00 – 10.00 | Castro, Àlex | Dramatúrgies de novel·la: adaptacions tematitzades, patrimonials i personalistes | Batlle, Carles (p.) Foguet, Francesc (v.) Santamaria, Núria (s.) |
10.00 – 11.00 | Borràs, Clàudia |
Fleabag” de Phoebe Walter-Bridge. Anàlisi i comparació entre el format teatral i el televisiu. |
Batlle, C. (p.) Santamaria, N. (v.) Jané, J. (s.) |
11.00 – 12.00 | Cullell Juste, Elisabet | L’ambivalència de la màgia com a recurs teatral. Una anàlisi comparativa entre Somni d’una nit d’estiu i les comèdies de sants | Foguet , F. (p.) Schmutz, C. (v.) Santamaria, N. (s.) |
12.00 – 13.00 | Rico Soler, Bert | Una reina dels baixos fons al cor del mercat: Samantha Hudson i el capitalisme rosa | Escudé, Beth (p.) Santamaria, Núria (v.) Jané, Jordi (s.) |
13.00 – 14.00 | Arriagada Reyes, Galia | Afanador”. La deconstrucción del flamenco, discurso queer y danza contemporánea por el Ballet Nacional de España & La Veronal | Llorens, Núria (p.) Vendrell, Ester (v.) Laakso, Riikaa (s.) |
14.00 – 15.00 | Pieri, Paloma | Teatro cinematográfico y cine teatral. La obra de Martin McDonagh | Longhi, Ludovico (p.) Jané, Jordi (v.) Llorens, N. (s.) |
AULA 202
Hores | Noms | TFM | Tribunals |
9.00 -10.00 | Raich Roca, Andreu | Conceptualització d’exercicis a partir del candomblé per a regular la qualitat energètica de l’intèrpret. | Andreu Ballús (p.) Masgrau, Lluís (v.) Laakso, Rikkaa (s.) |
10.00 – 11.00 | Condeza Dall’orso, Luz | El objeto material y el cuerpo en la danza: orientaciones epistémicas y procedimentales en la creación de un lenguaje coreográfico arte-factual. | Fratini. R. (p.) Solanilla (v.) Masgrau, Lluís. (s.) |
11-00 – 12.00 | Ramírez Pascuas, Deinar Marcelo | Movimiento/cuerpo travesti. Una mirada danzada desde la literatura travesti de Claudia Rodríguez | Vendrell, Ester (p.) Escudé, Beth (v.) Corral, A. (s.) |
12.00 – 13.00 | Bautista Jugovic, Gaia | Para una política del cuerpo femenino en escena: La dimensión del colapso en la obra de Marina Otero. | Corral, Anna (p.) Palmeri, Daniela (v.) Saura, Alba (s.) |
13.00 – 14.00 | Basora , Jordi | El “sistema” de Vakhtàngov: entre el mètode de la vivència i convenció consciente, entre el fons i la forma (1909-1922) | Saumell, M. (p.) Masgrau, L. (v.) Solanilla, A. (s.) |
14.00 – 15.00 | Fuentes, Nicolás | Extrañamiento y catarsis: la paradoja del efecto escénico | Fratini, Roberto (p.) Foguet, Francesc (v.) Llorens, N. (s.) |
15.00 – 16.00 | Muntane Raich, Antoni | Porositat i fronteres entre la dansa i el circ. A partir de l’espectacle Ful, de Nats Nus. | Masgrau, Lluís (p.) Santamaria, Núria (v.) Mateu, Mercè (s.) |
Aula 206
Hores | Noms | TFM | Tribunals |
9.00 -10.00 | Bravo Luengo, Benjamín | Reposición escénica: el concepto de teatralidad en el proceso creativo del montaje Refugi, de Jessica Goldberg. | Escudé, Beth (p.) Schmutz, C. (v.) Fratini, Roberto (s.) |
10.00 – 11.00 | Casas Ballesta, Meritxell |
Aproximació a un cos escènic en el marc del posthumanisme plantejat per Rosi Braidotti |
Schmutz, Christine (p.) Saumell, M. (v.) Palmeri, D. (s.) |
11-00 – 12.00 | Cavalcante Da Silva, Claudionor | El lugar del cuerpo y el cuerpo del lugar. Una dimensión escénica compartida entre artista y público | Solanilla, A. (p.) Fratini, R. (v.) Saumell, M. (s.) |
13.00 – 14.00 | Toledo Orellana, Joaquín | Teatro del Oprimido. Una herramienta para la dramaturgia testimonial colectiva. | Saura, Alba (p.) Batlle, Carles (v.) Jané, Jordi (s.) |
14.00 – 15.00 | |||
16.00 – 17.00 | Clos Soler, Jordi-Gustau | Francesc Viñas i Dordal, el tenor que cantava Wagner en català | Daufí, Xavier (p.) Santamaria, N. (v.) Foguet, F. (s.) |