La inauguració del curs 2022-2023 del Màster en Estudis Teatrals va comptar amb la presència de l’exalumna Tania Faúndez Carreño, que va pronunciar la conferència “La violencia de estado en el teatro mapuche (Chile, siglo XX)”.

Amb la presència de Montserrat Capdevila Batet, vicedegana d’Afers Acadèmics d’Estudis de Postgrau, i de Rossend Arqués, coordinador general del màster fins al setembre de 2022, la sessió va servir també per tancar el 25è aniversari dels estudis de postgrau a la UAB dedicats als estudis teatrals i per presentar tot allò que s’ha fet per celebrar aquest aniversari. S’hi van anunciar les modificacions del màster de cara als propers anys, que ja s’han presentat a la Generalitat i sobre les quals s’ha treballat molt intensament. També va ser el torn de la presentació del nou curs a càrrec del nou coordinador general Jordi Jané (UAB) i de Bàrbara Raubert, professora de l’Institut del Teatre, en representació de la sotscoordinadora Helena Tornero (IT).