El crític de teatre Juan Carlos Olivares oferirà una conferència per al Màster Universitari en Estudis Teatrals sobre la funció de la crítica, la situació i l’impacte de la crítica en l’escena catalana i europea, i els seus criteris i la seva praxi com a crític

Cartell en PDF

La sessió tindrà lloc el proper 3 d’abril dins del programa del mòdul “Crítica i recepció del drama contemporani” del Màster Universitari en Estudis Teatrals.

Nascut a Alemanya, Juan Carlos Olivares es va llicenciar en Ciències de la Informació a la UAB. Del 1991 al 1999 va formar part de la redacció de la delegació catalana de l’ABC. Del 1996 al 1998 va ser cap de la secció d’espectacles i col·laborador de l’ABC Cultural. El 1998 es va incorporar al Gran Teatre del Liceu com a responsable del Servei de Dramatúrgia, un càrrec que va ocupar fins al 2014. El novembre del mateix any va assumir la coordinació del programa “Àgora” promogut pel Teatre Lliure i la Universitat Pompeu Fabra. Va començar a escriure crítica teatral el 1992 a l’ABC. Del 1999 al 2010 va ser crític de teatre i articulista cultural de l’Avui i, del 2010 al 2015, de l’Ara. El 2010 també va començar a col·laborar amb Time Out Barcelona. Des del 2015 és crític teatral d’El País. Coordina els Premis de la Crítica Teatral de Barcelona.

Enllaços:

Juan Carlos Olivares a Recomana