Ets exalumne del MUET?

De cara al curs 2023-2024, entrarà en vigor un nou pla docent del Màster Universitari en Estudis Teatrals, del qual aquest any commemorem els 25 anys.

Com que volem reformar el pla docent, ens agradaria conèixer la teva opinió. Tot el que ens puguis dir serà d’un gran interès. Pots expressar-te amb sinceritat perquè les respostes seran anònimes.
Volem que els qui heu format part d’aquests estudis col·laboreu a traçar l’horitzó de l’únic màster d’arts escèniques de Catalunya.

Moltes gràcies!

Eres ex alumno del máster?

De cara al curso 2023-2024, entrará en vigor un nuevo plan docente del Máster Universitario en Estudios Teatrales, del que este año conmemoramos los 25 años.

Ya que queremos reformar el plan docente, nos gustaría conocer tu opinión. Todo lo que nos puedas decir será de un gran interés. Puedes expresarte con sinceridad ya que las respuestas serán anónimas. Queremos que los que habéis formado parte de estos estudios colaboréis a trazar el horizonte del único Máster de Artes Escénicas de Cataluña.

Muchas gracias!