Publiquen un llibre fet per estudiants i una professora del màster

Els alumnes del màster Eduard Juanmartí, Thiago Mori i Pol Serrabassa, coordinats per la Dra. Glòria Casals, són els autors del recull de textos Joan Maragall i la Universitat de Barcelona (Publicacions i Edicions de la Universitat de Barcelona, Barcelona 2011).
El llibre té els orígens en el mòdul Gèneres i autors de la literatura catalana contemporània del curs 2009-2010.

• Autors: Eduard Juanmartí, Thiago Mori, Pol Serrabassa (editors) i Glòria Casals (coordinadora)
  • Lloc: Barcelona
  • Editorial: Publicacions i Edicions de la Universitat de Barcelona
  • Any: 2011
  • Pàgines: 344
A la Universitat, Joan Maragall va estrènyer els llaços amb els seus amics més pròxims, bona part dels quals van estudiar Dret. Amb ells no sols va compartir les aules, sinó també les confidències més íntimes, les inquietuds culturals i els èxits literaris. Aquesta recopilació de textos és integrada per la part de les Notes autobiogràfiques referides a l’etapa universitària, noranta-dues cartes enviades als seus companys entre 1881 i 1911 i alguns dels articles del poeta sobre els estudis de Dret i la Universitat.